Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

                                                        Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ 


Στην μουσική ακούσαμε το τραγούδι του Παντελή Θαλασσινού << η καρδιά της μάνας.>>.

Βασισμένο σε ένα λαϊκό παραμύθι,  μιλάει για την απέραντη και άδολη αγάπη της μητέρας προς το παιδί της, ακόμα κι αν εκείνο συμπεριφέρεται άσχημα, την αδικεί ή την στενοχωρεί.

Ένα παλικάρι ήτανε μια φορά
που αγάπαγε με πάθος μια όμορφη κυρά
Μια μέρα, όπως έπαιρνε τα λάγνα της φιλιά

"Ζήτα μου οτιδήποτε" της λέει τρυφερά.


"Αν μ' αγαπάς" τού είπε, με νάζι και καημό,
"την καρδιά της μάνας σου εγώ επιθυμώ"

Έτσι λοιπόν ξεκίνησε, να πάει στο πατρικό του
ποτέ του αυτός δεν πάτησε τον όρκο το δικό του
"Δώσε μου μάνα την καρδιά, στα πόδια της ν' αφήσω".

"Αν είναι γιε μου για καλό, εγώ στήνε χαρίζω"

Κι έτσι της πήρε την καρδιά και χάθηκε στο δρόμο
Μα σε μια πέτρα σκόνταψε και δάκρυσε απ' τον πόνο
Γυμνή η καρδιά τού μίλησε, προτού να ξεψυχήσει

"Χτύπησες μήπως γιόκα μου, ψηλό μου κυπαρίσσι;"

Με ματωμένα χέρια φτάνει στο σπιτικό της
"Να η καρδιά που γύρευες" και την αφήνει εμπρός της
Μα αυτή καν δεν τον κοίταξε κι άρχισε να γελάει

"Μήπως θα 'ταν καλύτερο να μου τη φέρεις Μάη.

http://www.youtube.com/watch?v=SjjKtIo4dyM

Τα παιδιά πραγματικά εντυπωσιάστηκαν και ζήτησαν να το ακούσουν αρκετές φορές. Περιγράψαμε τις εικόνες και είπανε τι τους έκανε εντύπωση.

Αμέσως πρότειναν να το δραματοποιήσουμε  και  να το παίξουμε και στη γιορτούλα μας για την μητέρα.  ΄
Στη συνέχεια ζωγράφισαν εικόνες από το τραγούδι

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όνομα, ζώα φυτά... για το Πάσχα

  Όνομα, ζώα, φυτά για το Πάσχα. Εσείς παίζατε όνομα ζώα φυτά στην παιδική σας ηλικία;. Εμείς παίζουμε συχνά στην τάξη μας. Αυτή τη φορά όμω...