Τρίτη 14 Μαΐου 2013

ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ




Τελειώσανε οι διακοπές του Πάσχα 
και επιστρέψαμε με εφτά ανοιξιάτικα βραβειάκια .

1)Από τα κορίτσια , τη Νίκη και τη Μαργαρίτα στο καταπληκτικό Mommy Wiki

2) Tη Σοφία και τη Ντέπη από το μοναδικό sholikes...ataxies

3) Τη φίλη μου την Ελένη από το δημιουργικότατο  Pitsina -Η ΠΕΡΙΦΑΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

4) Την ακούραστη Ανθή και το ΤΌΣΟ μα ΤΟΣΟ  ΧΡΗΣΙΜΟ  Το νεο νηπιαγωγείο που ονειρεύομαι

5) Τη  Βούλα στη παιχνιδιάρικη  Προσχολικη Παρεούλα

6) Την αγαπημένη  φίλη Κατερίνα στο γεμάτο τεχνικές και εκπλήξεις
Παιχνιδοκαμώματα στου νηπ/γείου τα δρώμενα


7) Την καλή μου φίλη Κατερίνα στο πολύ ωραίο
Το μαγικό κουτί της Κατερίνας


Να πω ότι δε χάρηκα !!!!!!!!!!!Χι χι  Ψέματα θα πω !!!!!!!!!
Το χάρηκα και μάλιστα πάρα πολύ για ακόμα μία φορά !!!!!!
Και σας ευχαριστώ πολύ που με τιμάται και με βραβεύεται !!!!!!!!!!

Σειρά μου τώρα να δώσω τα βραβειάκια μου σε  11  μπλογκ 
που τα παρακολουθώ με μεγάλο  ενδιαφέρον
και δεν τα έχω βραβεύσει  μέχρι τώρα .

Δίνω λοιπόν το ανοιξιάτικο βραβειάκι :


Στη Γιώτα για το   26 eco pages

Στη Δήμητρα για το For my friends

Στη Μάρω για το Nice things

Στη Αναστασία και το Sundayspoon

Στον Ηλία και το Τετάρτη τάξη

Στο Σύγχρονο Παιδαγωγείο

Στη Νικολέτα και το  Φου Φρουκατασκευές

Στη Καλλιόπη  και το Pop -it.gr

Στη Ματίνα και το Δημιουργικός Κόσμος

Στη Σοφία και το Περί μαθησιακών δυσκολιών

Στην Ευδοκία και το πρωτοπόρο  Astropeleki




Καλή συνέχεια σε όλους μας !!!!!!

12 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ Κική μου! Αν και κάτι σου χρωστάω!! Θα αραχνιάσει ο φάκελος στο συρτάρι μου!!!!!!!!!!!! Να εισαι καλά κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι ένα ακόμη βραβειάκι από μένα , Κική μου !!!!! http://dreamkindergarten.blogspot.gr/2013/05/blog-post_6979.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ Κική μου .πολλά πολλά φιλάκιαααααααααααααΣε ακολουθώ χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κική μου γλυκιά Χριστός Ανέστη γιατί δεν τα είπαμε και εδώ!!!! Ελπίζω να περάσατε μαγικά με την όμορφη σου οικογένεια!!
    Συγχαρητήρια πολλά για τα βραβεία σου!!! Έχει γεμίσει το ράφι σου νομίζω. Να βάλεις καινούριο:)))
    Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφηκες και μου το χάρισες!!! Τιμή μου Κική που μου το δίνεις εσύ μια τόσο υπέροχη εκπαιδευτικός και μανούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κική μου!!!!!
    Να είσαι καλά και να συνεχίζεις και συ έτσι, την όμορφη δουλειά σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια! Συνέχισε να γράφεις όμορφες αναρτήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική μου χρόνια πολλά καταρχήν! Ελπίζω να πέρασες ωραία στις γιορτές!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο αλλά πιο πολύ που με παρακολουθείς και στο αλλο μου μπλογκ! Έβαλα το βραβείο σου σήμερα πέρνα να το δεις! Φιλιά!
    http://maro-nicethings.blogspot.gr/2013/05/jean-shirt-stylin.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κική μου, κάνεις πάντα εξαιρετική δουλειά και σίγουρα αξίζεις πολλά ακόμη βραβεία!!!
    Σ' ευχαριστώ και για το βραβείο και για το τόσο όμορφο σχόλιό σου στο σπιτάκι μου! :-)
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολλά ευχαριστούμε!!! Σύγχρονο Παιδαγωγείο! http://sigxronopaidagogeio.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κική, ευχαριστούμε πολύ για το βραβειάκι! http://iliadisilias.blogspot.gr/2013/05/blog-post_19.html

    Συγχαρητήρια αξίζουν και σε σένα για το καταπληκτικό σου ιστολόγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Κυρά Σαρακοστή

                                                     Η Κυρά Σαρακοστή          από προηγούμενες χρονιές .