Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!



Και με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς 
 τρια  ωραία βραβειάκια για τις Φατσούλες 


Από τη γλυκύτατη Βούλα  και την Προσχολική Παρεούλα

τη μοναδική  Ανθή και  το Το νέο νηπιαγωγείο που ονειρεύομαι

και την αγαπημένη μου φίλη ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Σας ευχαριστώ πολύ !!!!!!!!!!!!!!!!!1


Εγώ με τη σειρά μου θα δώσω το βραβείο στη φίλη μου και νηπιαγωγό Φαίη  Ναούμ ,

που όπως και πολλές άλλες νηπιαγωγοί ,

δυστυχώς δεν έκανε αγιασμό φέτος 

 σε κάποιο σχολείο !!!!!!!!!

( καταλαβαίνετε τι εννοώ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)








8 σχόλια:

  1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ Καρδιας μου!!!!!!!!ειναι μια δυσκολη χρονια για μενα και για πολλες αλλες συναδερφους!!! Να εισαι καλα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!! ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗ ΦΑΙΗ ΜΑΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ.ΚΑΛΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΟΣΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο μαγικός καθρέπτης πανέξυπνος!!! Καλή σχολική χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Κυρά Σαρακοστή

                                                     Η Κυρά Σαρακοστή          από προηγούμενες χρονιές .