Σας καλωσορίζουμε στην παρέα του Α΄ τμήματος του 2ου Νηπιαγωγείου Ν.Μουδανιών.

Τρίτη, 2 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ



Σήμερα η καλή μου η συνάδελφος η Νέλλη 
με ρώτησε αν έχω κάτι  για ενημέρωση των γονιών τις πρώτες ημέρες  .

Θυμήθηκα την πολύ ωραία ανάρτηση με χρήσιμο υλικό από τη 


αλλά  και κάτι που είχα δει στο PINTEREST 

και μου είχε αρέσει πολύ σαν ιδέα .



Αποφάσισα να ετοιμάσω κι εγώ κάτι .παρόμοιο .

Χρησιμοποίησα  τα παραδείγματα από  τη σελίδα 

αλλά και το  πολύ ωραίο υλικό  της  ΤΑΝΙΑΣ 

Και έγινε κάπως έτσι το δικό μου 
ενημερωτικό φυλλάδιο για τους γονείς 



Ετοίμασα το κάθε φύλλο ξεχωριστά












 Τα φωτοτύπησα σε χρωματιστά χαρτιά 

τα έκοψα πάνω στις διακεκομμένες γραμμές.

και τα ένωσα μεταξύ τους  .







16 σχόλια:

ΕΛΕΝΗ είπε...

πολυ καλο Κική!!! Καλή χρονιά!!!

ariadnh2002 είπε...

kalh xronia kikh!

ΝΤΙΝΑ ΤΑΛΛΟΥ είπε...

ΠΩ ΠΩ!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΙΚΗ....ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

αγλαία μαντεσου είπε...

Παρα πολυ καλο Κικη!!!Μπράβο!

Τάνια Μάνεση είπε...

Υπέροχο Κική. Σ'ευχαριστώ για την συγκινητική σου αναφορά. Να είσαι καλά, κορίτσι μου. Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.

Areti Pap είπε...

Υπέροχη ιδέα και πολύ χρήσιμη! Πολλά μπράβο! Ευχαριστούμε πολύ!!!

Διόνη Κανερνή είπε...

Ωραία ιδέ Κική!!!!Καλή σχολική χρονιά!!!!!!

Δανάη είπε...

Παρα πολύ καλό!!!
Καλή αρχή!

Νηπιαγωγός Πυθαγορείου είπε...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΚΙΚΗ!

Ειρήνη Ματθαιάκη είπε...

Καταπληκτικό! Πολύ ενημερωτικό και ιδιαίτερα ελκυστικό στην παρουσίαση! Μπράβο!!!!

Anna Tsiggerlioti είπε...

Καλη χρονια Κικη!!!

maria είπε...

Εξαιρετικό! Καλή και δημιουργική χρονιά.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ είπε...

τέλειοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
εκλάπη ......................
καλή και δημιουργική αρχή Κική μου !!!!

Γαληνη είπε...

Πολύ καλό και για το δημοτικό!!! Καλή αρχή!!!

Nikoletta Frouzaki είπε...

Τι τρομερή ιδέα! Ομαδοσυνεργασία!

ΣΟΥΛΕΛΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ είπε...

Κική μου όχι μόνο με ενθουσίασε, με ξετρέλανε η ιδέα. Δυο μέρες ασχολούμε τώρα για να το διαμορφώσω έτσι όπως θα ταίριαζε και στο δικό μας νηπιαγωγείο. Σε ευχαριστώ. Οδηγίες για τη βελτίωση και την κατασκευή του, ανέβασα στο ιστολόγιο με προσοχή, πιστεύοντας ότι εάν ο καθένας βάζει το δικό του λιθαράκι τότε υπάρχει πρόοδος, όπως και με ομαδοσυνεργασία ξεκίνησε η δική σου έμπνευση. Σε ευχαριστούμε για άλλη μια φορά για τις υπέροχες ιδέες.

Δημοσίευση σχολίου