Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ , ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ .



Συνεχίζοντας τις δραστηριότητες μας
παρατηρήσαμε τους παρακάτω πίνακες .







Τα παιδιά κατάλαβαν ότι στους πίνακες 
είναι κάποια αδέρφια .

Μας μίλησαν για τα δικά τους αδέρφια 
 μας είπαν τα ονόματα τους . την ηλικία τους κτλ .

Αποφασίσαμε να συμπληρώσουμε ένα πίνακα στον υπολογιστή 
Να γράψουμε το όνομα μας 
και αν έχουμε αδέρφια τον αριθμό των παιδιών.
Στη συνέχεια έπρεπε να μαρκάρουμε και να χρωματίσουμε 
τη θέση μας ανάμεσα στα αδέρφια  .
Έτσι τα παιδιά έλεγαν αν είναι πρώτο , δεύτερο , τρίτο κτλ παιδί 
γνωρίζοντας έτσι τους τακτικούς αριθμούς .




Προσθήκη λεζάντας




και κάναμε και ένα ανάλογο φύλλο εργασίας

.
( απο το πίντερεστ)


Αφού είπαμε τι μας αρέσει να κάνουμε με τα αδέρφια μας 
παίξαμε λίγο με τον ενικό και πληθυντικό αριθμό .

Τα παιδιά έβλεπαν τις εικόνες


 και έλεγαν για παράδειγμα 
ΕΓΩ ΔΙΑΒΑΖΩ -ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ  ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ
ΕΓΩ ΦΩΝΑΖΩ- ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΑΔΕΡΦΗ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ
ΕΓΩ ΤΡΩΩ - ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΤΡΩΜΕ .


Ζωγραφίσαμε τι μας αρέσει να κάνουμε με τα αδέρφια μας







Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας και τον/την αδερφό /η μας .
Βάψαμε ένα πιάτο με τη βοήθεια 
αυτού του πλαστικού με τις φουσκαλίτσες .
Προσπαθήσαμε να διαλέξουμε χρώματα 
ανάλογα με το που  είμαστε ..











Η επόμενη εικόνα που παρατηρήσαμε
είναι  γνωστή  από το παλιό αναγνωστικό .



Παρατηρήσαμε  την οικογένεια 

Είδαμε και άλλες με παρόμοιο θέμα .





βάψαμε το πίνακα με διαφορετικά χρώματα





Με αφορμή αυτούς τους πίνακες μιλήσαμε για τους ρόλους μέσα στην οικογένεια 
.Τα παιδιά ζωγράφισαν 
τι κάνει το κάθε μέλος μέσα στην οικογένεια .






Είπαμε ότι όλοι έχουμε κάποια δικαιώματα 
αλλά και υποχρεώσεις μέσα σε αυτή . 
Τα καταγράψαμε .







Ζωγράφισαν τι κάνουν τα ίδια για να βοηθήσουν μέσα στο σπίτι .







και προσπαθήσαμε να το δείξουμε κι εδώ




( ευχαριστώ Πόπη για την ιδέα σου )


Είπαμε πόσο σημαντικό είναι να είμαστε αγαπημένοι 
και να βοηθάμε 
και αγκαλιάσαμε το σπίτι μας.
που το δώσαμε σχήμα καρδιάς 
και το βάψαμε με μπερδεμένα χρώματα 
όπως και τα χεράκια .










Η αγάπη λοιπόν είναι πολύ σημαντική.
( όπως είχαμε διαβάσει και στο βιβλίο .) 
Φτιάξαμε ένα μεγάλο δέντρο 
με τις οικογένειες μας 
και το ποτίσαμε με πολύ αγάπη .
( ιδέα από τη  ΜΥΡΤΩ και απο εδώ)









Αυτές τις ημέρες ετοιμάσαμε και ένα τραγούδι .

Αφού ξαναείπαμε 
κάποια πράγματα που κάνουμε μαζί με την οικογένεια μας 
προσθέταμε κάθε φορά κι ένα  στο τραγούδι 
( η μουσική είναι από το γνωστό  << OLD MAC DONALD HAVE A FARM)

ΕΧΩ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΓΩ 
ΙΑ ΙΑ Ω 
ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ 
ΙΑ ΙΑ Ω 
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ
ΙΑ ΙΑ Ω

ΕΧΩ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΓΩ 
ΙΑ ΙΑ Ω 
ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ 
ΙΑ ΙΑ Ω 
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ , ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ 
ΙΑ ΙΑ Ω

ΕΧΩ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΓΩ 
ΙΑ ΙΑ Ω 
ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ 
ΙΑ ΙΑ Ω 
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ , ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ , ΠΑΜΕ ΒΟΛΤΕΣ ΜΑΖΙ 
ΙΑ ΙΑ Ω.

ΕΧΩ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΓΩ 
ΙΑ ΙΑ Ω 
ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ 
ΙΑ ΙΑ Ω 
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ , ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ , ΠΑΜΕ ΒΟΛΤΕΣ ΜΑΖΙ, ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΜΑΖΙ  
ΙΑ ΙΑ Ω 

ΕΧΩ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΓΩ 
ΙΑ ΙΑ Ω 
ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ 
ΙΑ ΙΑ Ω 
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ , ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ , ΠΑΜΕ ΒΟΛΤΕΣ ΜΑΖΙ, ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΜΑΖΙ  
ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ 
ΙΑ ΙΑ Ω 


ΕΧΩ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΓΩ 
ΙΑ ΙΑ Ω 
ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ 
ΙΑ ΙΑ Ω 
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ , ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ , ΠΑΜΕ ΒΟΛΤΕΣ ΜΑΖΙ, ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΜΑΖΙ  
ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ , AΓΚΑΛΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ 
ΙΑ ΙΑ Ω .


( και συνεχίζουμε )










6 σχόλια:

  1. Μπράβο Κική μου υπέροχη δουλειά!!!!! Ωραίο θέμα η οικογένεια και παντα επίκαιρο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετική προσέγγιση... με αποκορύφωμα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις αλλά και τη διαδραστική εικόνα! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΙΚΗ! ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπέροχη δουλειά Κικη οπως ΠΑΝΤΑ ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Κυρά Σαρακοστή

   Με καθυστέρηση μιας εβδομάδας, ετοιμάσαμε στο ολοήμερο , την Κυρά Σαρακοστή για να μετρήσουμε τις εβδομάδες  μέχρι το Πάσχα.